Home> Onderwijs> Media> Muziek

Muziek

Frontrunners Music produceert zowel worship albums als live worship sets. Lees hier meer over de laatste ontwikkelingen maar ook hoe je de muziek kunt luisteren via Youtube, Spotify, Apple Music. De bladmuziek van de laatste EP is hier ook te downloaden.

Frontrunners Music

Met de nieuwe CD ‘Jezus Aanraken’ lanceren we 4 krachtige songs over genezing! We verlangen er naar om een grote groep mensen op te bouwen in hun geloof voor genezing. De teksten van de songs zijn gebaseerd op het boek ‘Jezus aanraken’. ‘’En men bracht allen die ziek waren bij Hem. Die smeekten Hem alleen maar de zoom van Zijn kleed te mogen aanraken. En iedereen die dat deed werd genezen en was volkomen gezond.’’ – Mattheus 14:35b-36 Zingen is een hele goede manier om je denken te vernieuwen. De liederen op deze CD zijn voort gekomen uit geloof, en gebouwd op teksten uit de Bijbel. We zingen en proclameren wat de Bijbel zegt. Door het zingen van deze muziek zal het Woord van God dieper in jouw hart landen.

Tijdens ons gebed in het songwriting proces ervaarden we dat veel mensen genezing gaan ontvangen tijdens het moment dat ze naar deze songs luisteren of ze meezingen. We zien enorm uit naar alle getuigenissen die gaan voortkomen uit deze muziek!

Jezus aanraken

Dit lied heeft de naam van Jezus als middelpunt. Het is een lied wat je uit kan zingen, of roepen met passie en dankbaarheid. Dit lied zal jou helpen letterlijk perspectief te krijgen op een aanraking met De Geneesheer. Vind jouw route naar Hem! Trek je bekeerde nieuwe mens aan. Ga staan op Zijn woorden en beloften over Genezing. Raak Jezus aan!

Dat geloof

Dat geloof is een uptempo song met een krachtige geloofsboodschap. Het refrein is gebaseerd op de stappen die je doorloopt om genezing te ontvangen. Deze kan je kort samengevat terugvinden op pagina 163 van het boek ‘Jezus Aanraken’. In het refrein van dit lied komen ze kort voorbij.

De coupletten gaan over twee kenmerkende Bijbelverhalen die ook uitgelicht worden in het boek: ‘de bloedvloeiende vrouw’ en ‘de blinde Bartimeus’. De coupletten zijn gebruikt om in verhalende vorm kort en krachtig weer te geven hoe Jezus genas en hoe de zieke handelde in geloof. Tijdens het zingen van de coupletten alleen al bouw je geloof doordat je het Woord zingt. Wat Jezus eerder gedaan heeft is ook voor nu en is ook voor ons, en voor jou! Het lied refereert ook naar de getuigen uit Hebreeën 11. Eigenlijk is iedereen die jou (in geloof) voor is gegaan zo’n getuige. Jij wordt in dit lied opgeroepen om net als de eerdere gelovigen in actie te komen en in geloof te handelen.

Wie zoekt die zal vinden

Dit is een lied uit het hart van de Vader, de tekst klinkt alsof Hij het zelf tegen je spreekt. Het lied gaat over de goedheid van God. Hij zal ons alleen goede gaven geven, geen steen voor brood en geen schorpioen in plaats van een vis. Ook zal Hij zich laten vinden voor wie Hem zoeken, Hij is vol van genade, Hij zal jou geven wat je nodig hebt. Het lied roept op om een intieme relatie met de Vader aan te gaan en persoonlijk van Hem te horen. Daar is geen plek meer voor angst maar alleen nog maar ruimte voor Zijn genezende aanwezigheid.

Daar zijn geen grenzen

We liepen onder het songwriting proces tegen dit al bestaande lied aan en zagen het als een cadeautje. Het refrein van het lied vertolkt het boek ‘Jezus Aanraken’ precies en heeft een mooie geloofsboodschap. Dit lied komt uit de Johannes de Heer bundel en is bij vele christenen geliefd en bekend. Het kenmerkende refrein wilden we graag behouden zoals het is, de coupletten hebben we een klein beetje herschreven naar een modernere variant. Zo kan iedereen van jong tot oud genieten van dit prachtige lied vol waarheid.

Daar zijn geen grenzen aan Jezus macht Voor elk die won’dren van Hem verwacht Ja wie Hem aanraakt, ervaart Zijn kracht Daar zijn geen grenzen aan Jezus macht

Jezus is niet veranderd en wil nog steeds iedereen genezen

Toen Jezus op aarde rondliep probeerde allerlei mensen Hem aan te raken vanwege de genezende kracht die Hij mee droeg. Iedereen die Hem aanraakte werd vervolgens genezen, welke ziekte mensen ook hadden (Mark.6:56). In dit boek beschrijft Tom de Wal hoe wij vandaag de dag nog steeds Jezus kunnen aanraken. Jezus is niet veranderd en wil nog steeds iedereen genezen. Iedereen die het vandaag lukt om Hem aan te raken, zal nog steeds gezond worden. Tom geeft zeven stappen in dit boek die nodig zijn om Jezus aan te raken. Veel mensen slaan een aantal van deze belangrijke stappen over en ontvangen daardoor nooit hun genezing. Ze beginnen met stap zeven maar vergeten eerdere stappen. Tom legt uit welke stappen we moeten nemen om bij Jezus te komen. Het boek zal je helpen om thuis, of waar je ook bent, genezing te ontvangen.

Luister het album online

Beluister hier het andere album'Er is meer'