Home> Onderwijs> Getuigenissen

Getuigen­issen

Lees hoe anderen hun genezing, bevrijding of voorziening ontvingen en word opgebouwd in je geloof!

Lukas 9:1

Hij riep Zijn twaalf discipelen bijeen en gaf aan hen kracht en macht over alle demonen en om ziekten te genezen.

Getuigen­issen

Ik had 6 jaar lang een hernia in de onderrug. Vanaf de eerste les van de bijbelschool begon bij mij het kwartje te vallen; namelijk dat Jezus al gestorven was voor mijn ziekten. Toen ik dat besefte, was de pijn uit mijn rug weg! Daarna is het 1 keer teruggekomen. Toen heb ik de duivel er aan herinnerd dat Jezus geslagen is voor mijn gezondheid en dat hij geen recht op mij heeft. Daarna heb ik nooit meer pijn gehad!

Wij dachten dat wonderen na de apostelen gestopt waren, maar door het boek ‘Jezus aanraken’, heeft Jezus mijn leesbril overbodig gemaakt. Mijn dochter is ook zelf in geloof gaan staan, ondanks dat ze zeer kritisch het boek begon te lezen. Zij is in het afgelopen half jaar genezen van: suikerallergie, zeer zwakke polsen zijn in één dag sterk geworden, ze kan er alles mee. Ineens kan ze analoge klokken snel en foutloos lezen (soort dyslexie), slaapproblemen verdwenen en sociale angststoornis is minder geworden. Het laatste is nog niet helemaal over, maar ze is al veel vrolijker, en ervaart meer vrede en rust in haar leven.

Ongeveer in november 2020 door het geloof dat ik kreeg van het boek ‘Jezus aanraken’ ben ik al bijna van al mijn ziekte en kwalen genezen! Ik ben gestopt met mijn schildklier medicatie en heb de demon van vermoeidheid weggestuurd. Bergen zijn in de zee geworpen en ik wordt steeds fitter en gezonder. Daarna begon ik aan het boek over tongentaal en ben begonnen

Ik liep er tegen aan dat iemand heel ziek was en stemmen hoorde. Door jullie onderwijs ben ik aangemoedigd om er naar toe te gaan en voor haar te bidden. Ze is meteen volledig genezen zonder dat ik hier verder ervaring of kennis van had. God is zo goed! Ook zijn er veel problemen in ons gezin opgelost en versta ik Gods stem en merk ik duidelijk de leiding van de Heilige Geest in mijn leven.

Dankbaar ben ik, dat ik de bijbelschool ben gaan volgen. Eerst dacht ik, het zal moeilijk zijn, het tegendeel is waar. Ik heb zoveel geleerd! Het is zo belangrijk dat je weet wie je bent in Christus en dat je weet hoe je moet bidden. God heeft een verlangen in mijn hart gelegd, dat ik waar het mogelijk is kan getuigen van Zijn grote Naam! En dat Jezus alles heeft volbracht aan het kruis! En dat we alles kunnen ontvangen in geloof. Mijn relatie met God is dieper geworden. De Bijbelschool heeft mij heel veel geleerd en ik zegen Femke en Tom met al hun medewerkers! Ik bid dat er in Nederland een opwekking komt en dat veel mensen aangeraakt worden met Gods liefde en dat nog veel mensen gered zullen worden

Mijn denken wordt met regelmaat aardig op z’n kopt gezet, maar wat een zegen is deze bijbelschool voor mij en mijn man! Dingen die ik nooit goed heb begrepen worden helder en bereikbaar! Nu is het hele geloofsonderwijs ook een compleet nieuwe openbaring voor ons, maar daarnaast zeggen we steeds weer tegen elkaar dat we vinden dat er zo’n goede balans in alle onderwerpen zit! Radicaal en duidelijk, maar absoluut niet eenzijdig! Ik heb ruim een half jaar gelden besloten om mijn denken te laten vernieuwen en een stevig fundament te leggen door me te laten onderwijzen door Frontrunners en ik heb er nog geen moment spijt van gehad! Ga zo door!!

Mijn Vinger deed behoorlijk pijn door een bloedblaar. Na het uitspreken van genezing was er 5 minuten later niets meer van te zien!

Op een ochtend had ik een verstuikte kleine teen, ik heb gebeden en toegepast wat ik via Tom geleerd heb en in de Naam van de Heere Jezus heb ik de pijn weggestuurd en God zij dank heb ik geen pijn meer gehad! Prijs de Heere, amen!

Lees hoe Sabine genas van haar schildklier­afwijking

Door het boek Jezus Aanraken kreeg ik niet alleen weer hoop, maar het bouwde ontzettend veel geloof. Ik had mij voorgenomen in geloof te gaan staan dat het weer mogelijk werd dat ik weer zou kunnen gaan sporten. Toen ik net begon met lezen ontving ik al genezing en elke keer dat ik het boek las werd dat steeds meer en meer. Er gingen deuren voor mij open, waardoor ik erachter kwam dat mijn schildklier (die toen een lichte afwijking had) ook nog wel eens voor meer problemen zou kunnen zorgen (zoals vermoeidheid). Samen met een lieve vrouw van God heb ik hiervoor gebeden en stonden wij in geloof voor genezing. Kort daarna heb ik mij laten nakijken d.m.v. bloedonderzoek en de uitslag was geweldig. Mijn vitamine D waardes zijn goed en ik heb een goed functionerende gezonde schildklier!

Jouw getuigenis is een profetie voor anderen

Ben jij bovennatuurlijk genezen van een (chronische en/of ongeneeslijke) ziekte? Geef hier je getuigenis door en geef God de eer! Jouw getuigenis kan dienen als profetie en bevestiging voor mensen die in dezelfde situatie zitten als jij hebt gezeten.

Hoe Haidi haar roeping ontdekte in het Koninkrijk van God!

Ik weer terug naar school? Wie had dat ooit gedacht? Maar wat ben ik blij dat ik die stap genomen heb! Sinds ik de Frontrunners parttime bijbelschool volg ben ik enorm gegroeid in Gods Woord. Heb ik Zijn stem beter leren verstaan waardoor mijn wandel met God krachtiger is. Bovendien heb ik door het bijbel onderwijs en omdat ik mezelf vul met het Woord van God ontdekt wat mijn roeping is in Gods Koninkrijk!

1 Joh 4:4

En Jezus zei tegen hem: Ga heen, uw geloof heeft u behouden. En meteen werd hij ziende en volgde Jezus op de weg.

Hoe de Bijbelschool een verrijking was in Anne Marie haar leven

Na jaren van gebed, door m’n ouders voor Gemeente Altena, kwam ik onverwachts op deze Bijbelschool terecht. Krachtig onderwijs, verrassend, dynamisch en leren door te doen. Dat zijn kenmerken van deze Bijbelschool. Het is soms spannend, maar met resultaat. Ik zie wonderen gebeuren en het is verrijkend in mijn leven. Ik ontvang het onderwijs om ook weer te kunnen doorgeven. Beseffende hoeveel God van mij houdt! Het is een avontuur waarin mijn bestemming zich ontvouwt. De Bijbelschool is GOUD!

Geef hier je getuigenis door

Je getuigenis

Je gegevens